9th European Social Science History Conference Glasgow, Scotland, UK, Wednesday 11 – Saturday 14 April 2012

Są takie konferencje, na których referenci magicznym sposobem anihilują się, jak tylko wygłoszą własny referat (zapewne w rejonach, gdzie stężenie anty-referentów jest wysokie). Są też takie, na których człowiek siedzi, chłonie wszystko wokół, ładuje naukowe akumulatory i pieczołowicie robi notatki. ESSHC stanowczo zaliczała się do tych ostatnich. Miałam nieco tremy, występując przed tak szacownym gronem, acz niepotrzebnie, gdyż moje wystąpienie zostało przyjęte bardzo życzliwie; zasugerowano mi nawet publikację w „Oral History Journal”. Gdy ostrzy się zęby na kolejne badania spod znaku historii mówionej, taka propozycja niewątpliwie dodaje odwagi.

Jeśli ktoś chciałby rzucić okiem na moje wystąpienie, slajdy są do obejrzenia tu: Mietek in English slides

Moderatorka wraz z referentkami i referentem z panelu, w którym występowałam. Od lewej: Fiona Cosson, Ph.D., The University of Northampton; Malin Thor Tureby, Ph.D, Malmö University; Zeynep Güler, Ph.D.,
Istanbul University; ja; James Karmel, Ph.D., Harford Community College. Zdjęcie dzięki uprzejmości Jamesa Karmela.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Konferencje i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

